مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-28پزشكي

بیماران بدحال غیرکرونایی، قربانیان کرونا


رییس بیمارستان قائم(عج) مشهد گفت: قربانیان واقعی این پیک های کرونایی شاید بیمارانِ بدحالِ غیرکرونایی باشند که نیاز به برخی سرویس ها و جراحی ها دارند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس بیمارستان قائم(عج) مشهد گفت: قربانیان واقعی این پیک های کرونایی شاید بیمارانِ بدحالِ غیرکرونایی باشند که نیاز به برخی سرویس ها و جراحی ها دارند، اما در شرایط اوج بیماری هستیم و بسیاری از امکانات و بخش ها به کووید اختصاص یافته اند.

حسن خداپرست در نشست آخرین وضعیت کرونا در مشهد که در کلاب هاوس برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از بیماران بدحال غیرکرونایی مانند بیماران سرطانی و .

که عمل های جراحی اجتناب ناپذیر دارند، به مشکل خورده اند چرا که در بیمارستان های قائم، امام رضا و هاشمی نژاد مشهد تقریبا عمل الکتیو نداریم و به این زودی ها هم شرایطش فراهم نخواهدشد.

وی با بیان این که در حوزه تخت های آی سی یو در مضیقه جدی هستیم، خاطرنشان کرد: بیمارستان قائم(عج) دوران سختی را طی می کند و فوتی ها پایین نیامده و بیماران ICU به سمت بدحال شدن پیش می روند.

همچنان بیمارانی پشت در ICU منتظر خالی شدن تخت هستند و اگرچه تلاش می کنیم در بخش های کرونایی شرایط ICU را ایجاد کنیم، اما به هر حال نمی توان در یک بخش عادی شرایط مراقبت ویژه را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بدحال غیرکرونایی، قربانیان کرونا

بیماران بدحال غیرکرونایی، قربانیان کرونا