مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-28اقتصادي

چرا کاخ موزه سلیمانیه افتتاح نمی شود؟


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: در صورتی که شرایط استان از قرمز به نارنجی تغییر کند، مجموعه کاخ موزه سلیمانیه تا آخر شهریور افتتاح می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: در صورتی که شرایط استان از قرمز به نارنجی تغییر کند، مجموعه کاخ موزه سلیمانیه تا آخر شهریور افتتاح می شود.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دلیل افتتاح نشدن کاخ موزه سلیمانیه اظهار کرد: تنها دلیل عدم افتتاح رسمی این کاخ موزه شیوع کرونا و قرمز بودن وضعیت البرز است.

وی ادامه داد: این مجموعه بنا است به عنوان اولین موزه تاریخی استان به بهره برداری برسد به همین دلیل به دنبال آن بودیم اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص با برگزاری و مراسم افتتاح صورت بگیرد.

وی توضیح داد: در صورتی که شرایط استان از قرمز به نارنجی تغییر کند، این مجموعه تا آخر شهریور افتتاح می شود.

محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود به آخرین وضعیت کاروانسرای شاه عباسی اشاره کرد و گفت: در توافقی دو جانبه با شهرداری و سه جانبه با صندوق حفظ و احیا، بنا شده کاربری این مجموعه تغییر کند و به مرکزی هنری-فرهنگی تبدیل شود.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این، بهره بردار قبلی در بخش انتهایی این مجموعه یک آشپزخانه ایجاد کرده بود و شهرداری هم به خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کاخ موزه سلیمانیه افتتاح نمی شود؟

چرا کاخ موزه سلیمانیه افتتاح نمی شود؟