مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-28پزشكي

دو بیمارستان صحرایی در همدان راه اندازی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از راه اندازی دو بیمارستان صحرایی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی  مدیریت بیماری کرونا با اشاره به شرایط قرمز استان اظهار کرد: تا کنون 151 بیمار کرونایی بستری و 898 نفر نیز بیمار سرپایی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته سه نفر از هم استانی هایمان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند گفت: در مجموع یک هزار و 450 بیمار  در سراسر استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته یک هزار و 830 نفر به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند افزود: دو بیمارستان صحرایی در استان راه اندازی شد که نقش موثری در کم کردن ورودی بیمارستان ها داشت.

وی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا استان در شرایط مطلوبی نیست و آمارها افزایشی است؛ اما قابل کنترل است گفت: تا کنون بیش از 91درصد جمعیت افراد بالای 60 سال که بیشترین مرگ و میر در استان را داشتند، واکسینه شده اند.

حیدری مقدم با بیان اینکه در مجموع 35 درصد جمعیت شهری و 20 درصد جمعیت روستایی واکسینه شده اند گفت: علت 33 درصد موارد ابتلا به کرونا در استان شرکت در اجتماعات و 65 درصد نیز دورهمی های خانوادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بیمارستان صحرایی در همدان راه اندازی شد

دو بیمارستان صحرایی در همدان راه اندازی شد