مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-28اجتماعي

واکسیناسیون 1441 فرهنگی مدارس آستارا علیه کرونا / آغاز تزریق دوز دوم از فردا


مدیر آموزش و پرورش بندر مرزی آستارا از واکسینه شدن 1441 نفر از فرهنگیان مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان علیه ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندر مرزی آستارا از واکسینه شدن 1441 نفر از فرهنگیان مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان علیه ویروس کرونا خبر داد.

سیدسجاد موسوی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی آستارا از 9 مرداد 1400 در پایگاه هنرستان فاطمیه(س) این بندر مرزی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون در این شهرستان با تزریق سینوفارم، آسترازنکا و کوو ایران برکت انجام می شود، ادامه داد: در واکسیناسیون فرهنگیان علیه کووید 19، دو تیم متشکل از هشت کادر درمانی و اجرایی در نوبت صبح و عصر مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: از نخستین روز آغاز واکسیناسیون فرهنگیان، بالغ بر 1441 نفر فرهنگی فعال در مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان واکسینه شدند که 1241 نفر در پایگاه فاطمیه (س) و 200 نفر در خارج از این پایگاه واکسینه شدند.

موسوی با اشاره به اینکه بالغ بر 150 نفر به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی و داشتن بیماری زمینه ای واکسینه نشدند، خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که علائم سرماخوردگی دارند یا آزمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده از مراجعه به پایگاه ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 1441 فرهنگی مدارس آستارا علیه کرونا / آغاز تزریق دوز دوم از فردا

واکسیناسیون 1441 فرهنگی مدارس آستارا علیه کرونا / آغاز تزریق دوز دوم از فردا