مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-28اقتصادي

دریافت سودهای بانکی نامتعارف مشکلی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند


رییس کل دادگستری استان گلستان دریافت سودهای بانکی نامتعارف، تاخیر تادیه و جرائم بانکی را بیشترین مشکلاتی برشمرد که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، حیدر آسیابی در بازدید از واحد بزرگ تولید روغن خوراکی گلستان در کردکوی با اشاره به تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان برای رفع مشکلات بانکی واحدهای تولیدیگفت: یکی از برنامه های مهم امسال ما در دادگستری، بازدید مستمر از واحدهای تولیدی به منظور آگاهی از مشکلات پیش روی این واحدها و رفع  موانع است.

وی دریافت سودهای بانکی نامتعارف، تاخیر تادیه و جرائم بانکی را بیشترین مشکلاتی برشمرد که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند.

رییس کل دادگسترری گلستان افزود: اگر جایی نیاز به استمهال تسهیلات و جرایم  باشد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با تولیدکنندگان همکاری خواهد کرد.

آسیابی از کمک برای رفع مشکلات کارخانه روغن کردکوی هم خبر داد و گفت: روغن از کالاهای ضروری کشور است و در بازدید امروز درصدد رفع مشکلات این واحد تولیدی هستیم تا در تولید این محصول وقفه نیفتد.

رییس کل دادگستری گلستان به تدوین بانک اطلاعاتی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل استان اشاره کرد و گفت: تمرکز امسال روسای دادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سودهای بانکی نامتعارف مشکلی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند

دریافت سودهای بانکی نامتعارف مشکلی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند