مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:502021-08-28سياسي

امام جمعه یزد با خانواده مرحوم حجت الاسلام فرج نژاد دیدار کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با خانواده حجت الاسلام فرج نژاد، روحانی پژوهشگر، نویسنده و یکی از فعالان برجسته فضای مجازی کشور دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح شنبه در دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام فرج نژاد محقق و پژوهشگری که چندی پیش به همراه خانواده خود بر اثر تصادف جان باخت همچنین حسام سالکی که از فعالان حوزه هنری یزد است و برای امور فرهنگی به سوریه اعزام و مجروح شد، اظهار داشت: صهیونیست ها گاه با صدها واسطه جنایت می کنند که لازم است در این زمینه هوشیار و آگاه بود.

وی عنوان کرد: از کنار برخی حوادث نباید به سادگی گذشت زیرا در بسیاری از حوادث دست صهیونیست ها و تروریست ها در کار است و مصداق های جنایاتی که در پوشش های مختلف انجام داده اند، بسیار است.

ناصری یاد و خاطره مرحوم فرج نژاد را گرامی داشت و گفت: حجت الاسلام فرج نژاد یک روحانی و طلبه ای فاضل، فرهیخته و یک انسان پرتلاش و جهادی و مجاهد واقعی در مسیر مبارزه با کفر بود.

وی عنوان کرد: او با همت بلند و نگاه حمایت از دین و اسلام و ولایت و رهبری فعالیت می کرد که متاسفانه در یک سانحه از دست رفت که این اتفاقی غم انگیز است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر عالمی از دست برود صدمه ای به جامعه وارد می شود که جبران آن امکان پذیر نیست همچنانکه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد با خانواده مرحوم حجت الاسلام فرج نژاد دیدار کرد

امام جمعه یزد با خانواده مرحوم حجت الاسلام فرج نژاد دیدار کرد