مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-28سياسي

برگزاری نشست بررسی پیشرفت های «فناوری کوانتومی» با حضور صالحی


مدیران مؤسسات فعال در زمینه فناوری های کوانتومی، طی نشستی با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای به ارایه گزارش عملکرد و پیشرفت فعالیت های خود در حوزه فناوری کوانتومی پرداختند.

- برگزاری نشست بررسی پیشرفت های فناوری کوانتومی با حضور صالحی مدیران مؤسسات فعال در زمینه فناوری های کوانتومی، طی نشستی با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای به ارایه گزارش عملکرد و پیشرفت فعالیت های خود در حوزه فناوری کوانتومی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، جواد کریمی ثابت رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و جمعی از مدیران فعال در حوزه فناوری کوانتومی برگزار شد، آخرین وضعیت موجود در حوزه فناوری کوانتوم، برنامه های پیش رو و اقدامات حمایتی سازمان در این زمینه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رییس سازمان انرژی اتمی در این نشست ضمن تاکید ویژه بر حمایت درخصوص توسعه فناوری های کوانتومی در کشور، اظهار داشت: پیشرفت های حاصل شده در حوزه کوانتوم طی 5 سال اخیر بسیار ارزنده و قابل تحسین بوده و نویدبخش آینده ای بسیار روشن و امیدوارکننده در این زمینه در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بررسی پیشرفت های «فناوری کوانتومی» با حضور صالحی

برگزاری نشست بررسی پیشرفت های «فناوری کوانتومی» با حضور صالحی