مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-28دانش

زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا


وزارت بهداشت روز خاصی را برای شروع واکسیناسیون اعلام نکرده است، بلکه متعهد شده اند، واکسیناسیون دانشجویان در شهریورماه آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی خاکی صدیق معان آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره روند واکسیناسیون دانشجویان و اینکه گفته می شود، برخی دانشگاه ها صرفا یک بازه زمانی سه روزه را برای واکسیناسیون اساتید در نظر داشته اند، گفت: دانشگاه ها در هر استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، طبق امکانات و تسهیلات موجود در استان خودشان و نسبت به تعداد اعضای هیأت علمی، امکانات دسترسی و نظایر آن برای واکسیناسیون برنامه ریزی و اقدام کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تمدید مهلت واکسیناسیون برای اعضای هیات وجود دارد یا خیر؟ گفت: به طور منطقی اگر یک عضو هیأت علمی نتوانسته باشد به دلیل موجه در مهلت مقرر قبلی واکسینه شده باشد، با هماهنگی دانشگاه امکان دریافت واکسن دارد.

خاکی صدیق درباره مکان واکسیناسیون افراد جا مانده گفت: ستاد وزارت علوم در جزییات اجرای واکسیناسیون دانشگاه ها ورود نکرده و طبیعتا خود دانشگاه ها برنامه ریزی لازم در این زمینه را خواهند داشت.

معاون وزیر علوم در پاسخ به این سوال که تاکنون چند نفر از اعضای هیات علمی در کشور واکسینه شده اند؟ گفت: در این زمینه اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا

زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا