مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:252021-08-28اقتصادي

مبادله تفاهمنامه تأمین اعتبار اردبیل – سرچم تا 400 میلیارد تومان


آیین امضا و مبادله تفاهمنامه تأمین اعتبار محور اردبیل – سرچم به مبلغ 400 میلیارد تومان در استانداری اردبیل انجام شد.

- ایسنا/اردبیل آیین امضا و مبادله تفاهمنامه تأمین اعتبار محور اردبیل – سرچم به مبلغ 400 میلیارد تومان در استانداری اردبیل انجام شد.

در این مراسم که ششم شهریورماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس و جمعی از مسئولان انجام شد مدیرعامل بانک صادرات، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت زیرساخت های وزارت راه و شهرسازی تفاهمنامه تأمین اعتبار محور اردبیل – سرچم را به امضا رساندند تا در مدت دو سال 400 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه زیربنایی در استان اردبیل شود.

در این مراسم استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت زیرساخت ها به ویژه تکمیل محور اردبیل – سرچم به طول 178 کیلومتر اظهار کرد: این پروژه در هفت قطعه طراحی شده که اجرای قطعات پنجگانه در حال انجام است و امیدواریم با تلاش راه و شهرسازی استان و تأمین اعتبار مورد نیاز از طریق منابع ملی و فاینانس بانک صادرات سرعت اجرای این پروژه را شاهد باشیم.

اکبر بهنام جو با قدردانی از مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر به استان برای مشارکت چهار هزار میلیارد ریالی در پروژه اردبیل – سرچم و تعریض این مسیر در تبدیل به بزرگراه تصریح کرد: با تأمین این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه تأمین اعتبار اردبیل – سرچم تا 400 میلیارد تومان

مبادله تفاهمنامه تأمین اعتبار اردبیل – سرچم تا 400 میلیارد تومان