مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-27اقتصادي

تولید برق مطمئن و پایدار در نیروگاه بندرعباس


در شرایطی که نیروگاه های آبی کشور به دلیل کمبود بارش ها در سال گذشته وهمچنین سال جاری با کمبود تولید برق روبرو هستند از نیروگاه برق بندرعباس خبر می رسد که این نیروگاه با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار دارد.

- ایسنا/هرمزگان در شرایطی که نیروگاه های آبی کشور به دلیل کمبود بارش ها در سال گذشته وهمچنین سال جاری با کمبود تولید برق روبرو هستند از نیروگاه برق بندرعباس خبر می رسد که این نیروگاه با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار دارد.

حسین سلیمی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: نیروگاه بندرعباس به عنوان بزرگترین نیروگاه برق جنوب شرق کشور، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارد و با توجه به نیاز کشور ،تقاضای مصرف بالای برق در زمان پیک بار تابستان ،خوشبختانه چهار واحد بخار و دو واحد گازی با ظرفیت کامل در مدارتولید برق قرار دارند.

وی افزود :براساس اهداف از پیش تعیین شده و برای افزایش ظرفیت تولید انرژی الکتریکی تا محدوده توان نامی و همچنین افزایش راندمان و کاهش آلاینده های زیست محیطی تعمیرات اساسی واحد دو بخار، تمامی فرآیند این پروژه زیر نظر کارشناسان، متخصصین و نیروهای پرتلاش و توانمند نیروگاه بندرعباس صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برق مطمئن و پایدار در نیروگاه بندرعباس

تولید برق مطمئن و پایدار در نیروگاه بندرعباس