مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-27دانش

دانشگاه آزاد: 40 هزار دانشجوی خارجی داریم


معاون بین الملل امور دانشجویان دانشگاه آزاد کشور گفت: 40 هزار نفر دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف جهان هم اکنون در واحدهای بین الملل این دانشگاه تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علاالدین بروجردی روز جمعه در حاشیه آیین تبدیل دانشگاه آزاد واحد مهاباد به واحد بین الملل اظهار داشت: از این تعداد دانشجوی خارجی 10 هزار نفر مقیم و 30 هزار نفر نیز به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی در حال تحصیل هستند.

وی، یکی از سیاست های وزارت علوم و به تبع آن دانشگاه آزاد اسلامی را جذب دانشجویان خارجی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه 40 درصد ظرفیت آموزش عالی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد، این واحد دانشگاهی می تواند نقش مهمی در جذب دانشجویان خارجی و درآمدزایی داشته باشد.

معاون بین الملل امور دانشجویان دانشگاه آزاد کشور اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و بکارگرفتن همه ظرفیت ها و نیز فعال ساختن روش کارگزاری در بیشتر کشورها به ویژه همسایه های ایران تلاش خواهد شد تا شمار دانشجویان خارجی این دانشگاه ظرف چند سال آینده به 2 برابر افزایش پیدا کند.

بروجردی شمار واحدهای بین الملل این دانشگاه در کشور را 60 واحد اعلام کرد و افزود: سیاست دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان خارجی ارایه امکانات مناسب اقامتی برای آنها است تا با فراهم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد: 40 هزار دانشجوی خارجی داریم

دانشگاه آزاد: 40 هزار دانشجوی خارجی داریم