مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-27حوادث

دستگیری و اعمال قانون 3 نفر متخلف در منطقه حفاظت شده دنا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان 3 نفر متخلف به همراه 2 قبضه اسلحه و یک قطعه کبک شکار شده در دو جبهه شرقی و غربی دنا دستگیر و اعمال قانون شدند.

- سید اسدالله هاشمی در این خصوص افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان موفق شدند همزمان در دو جبهه غربی و شرقی دنا 3 نفر متخلف را دستگیر و اعمال قانون کنند.

وی تصریح کرد: مامورین یگان حفاظت، حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنا غربی موفق شدند دو نفر متخلف را که به قصد شکار به پارک ملی دنا وارد شده بودند، قبل از هرگونه تیراندازی و شکار دستگیر و اعمال قانون کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از این دو متخلف یک قبضه اسلحه گلوله زنی از نوع برنو و سایر آلات جرم کشف و ضبط شدند.

هاشمی عنوان کرد: همزمان با این اتفاق، مامورین یگان حفاظت حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی موفق شدند یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه یک قطعه کبک شکار شده دستگیر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، وی ضمن تشکر از یگان حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: برای هر سه متخلف پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و اعمال قانون 3 نفر متخلف در منطقه حفاظت شده دنا

دستگیری و اعمال قانون 3 نفر متخلف در منطقه حفاظت شده دنا