مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:202021-08-27سياسي

نوشتن مقاله در صدر تخلفات علمی/ شکایت از 20 موسسه پایان نامه فروشی


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: بیشترین تخلفی که در زمینه علمی در موسسات پایان نامه فروشی صورت می گیرد اول نوشتن مقالات تقلبی بعد پایان نامه نویسی و در مرحله سوم جعل مدرک است.

- علی اسلامی پناه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با مقابله با تقلب علمی گفت: پدیده تقلب در آثار علمی یکی از موضوعات و چالش های مهم جامعه علمی است که باید جلوی این پدیده گرفته شود.

وی ادامه داد: در سال 1396 قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی تصویب شد که این قانون نقطه آغازی بود تا این پدیده در جامعه ما، مورد دقت قرار گیرد.

معاون امور حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با بیان اینکه تاکنون آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی این قانون تدوین شده و کارکردها و کمیته های مورد نظر تشکیل شده و مقدمات اجرایی قانون فراهم شده است افزود: مطابق قانون برای جلوگیری از تقلب علمی بازرسانی از بدنه وزارت علوم مشخص شده اند که پس از طی دوره کار آموزی توسط معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم برای آنها کارت شناسایی بازرسی ویژه صادر می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم افزود: این افراد با توجه به هماهنگی وزارت علوم با دادستانی کل کشور به عنوان رابط بین وزارت علوم و مراجع قضایی همانند یک ضابط انتظامی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشتن مقاله در صدر تخلفات علمی/ شکایت از 20 موسسه پایان نامه فروشی

نوشتن مقاله در صدر تخلفات علمی/ شکایت از 20 موسسه پایان نامه فروشی