مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 02:202021-08-27ورزشي

چهارمین رویارویی احتمالی یزدانی و تیلور این بار در نروژ


با توجه به در پیش بودن رقابتهای جهانی 2021 نروژ، بار دیگر احتمال چهارمین رویارویی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی مطرح شده است.

- ، با بسته شدن پرونده بازی های المپیک توکیو حالا نوبت به رقابتهای قهرمانی کشتی 2021 نروژ رسیده تا برخی از جاماندگان از المپیک و مدعیان دنیا در این آوردگاه بزرگ به مصاف هم بروند.

البته رقابتهای جهانی نروژ میدان مناسبی برای برخی از کشتی گیران حاضر در المپیک نیز خواهد بود که یا قصد دارند افتخارات خود را تکرار و یا ناکامی المپیک را جبران کنند.

بر این اساس حسن یزدانی هم به عنوان مدعی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران قرار است در رقابتهای جهانی به میدان برود و تا این لحظه ملی پوش این وزن محسوب می شود.

اما در سوی دیگر میدان باید به دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 توکیو هم اشاره کرد که گویا قرار است به نروژ بیاید و در رقابتهای جهانی شرکت کند.

حال با توجه به این احتمال هیچ بعید نیست حسن یزدانی دوباره مجال مبارزه با دیوید تیلور را به دست آورد و این دو مدعی وزن 86 کیلوگرم کشتی جهان و المپیک برای چهارمین بار به مصاف هم بروند.

حسن یزدانی تاکنون سه بار در جام جهانی کرمانشاه، مسابقات جهانی 2018 بوداپست و المپیک توکیو به مصاف تیلور آمریکایی رفته که هنوز نتوانسته از سد این حریف توانمند بگذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویارویی احتمالی یزدانی و تیلور این بار در نروژ

چهارمین رویارویی احتمالی یزدانی و تیلور این بار در نروژ