مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 19:502021-08-27بين الملل

پاسخ مامور تشکیل کابینه لبنان به منتقدان کشتی سوخت ایران


نجیب میقاتی مامور تشکیل کابینه لبنان به کسانی که به عزیمت کشتی حامل سوخت ایران به لبنان برای کمک به رفع مشکل کمبود سوخت این کشور انتقاد کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مامور تشکیل کابینه   نجیب میقاتی تاکید کرد: ما هرگز اجازه نمی دهیم موضوع کشتی ایران، لبنان را به خطر انداخته یا در معرض تحریم ها قرار دهد.

میقاتی افزود: هر موضوعی که به منافع لبنان لطمه بزند، ما مخالف آن هستیم و اجازه نمی دهیم کسی ما را به سمت تحریم های جدید سوق دهد.

میقاتی ضمن درخواست از اتحادیه عرب برای کمک به لبنان گفت: من از کشورهای عربی می خواهم تا با ما ملاقات کنند و من سخت تلاش خواهم کرد تا لبنان از درگیری ها و ناآرامی ها فاصله بگیرد و لبنان در آغوش کشورهای عربی بوده و خواهد بود.

مامور تشکیل کابینه لبنان گفت: اما من به منتقدان و اتحادیه عرب می گویم، شمعی به ما بدهید، زیرا ما نمی توانیم بدون داشتن جایگزینی به کشتی(ایران) نه بگوییم.

میقاتی  با بیان اینکه در حال حاضر از تشکیل کابینه لبنان منصرف نمی شود، گفت: انصراف دادن در ذهن من نیست، در حالی که کشور به یک دولت نجات نیاز دارد.

من ماموریت تشکیل کابینه را پذیرفته ام و هنوز هم با این قضیه تعامل مثبت دارم و امیدوارم که گره موجود باز شود؛ اما مهلت تشکیل کابینه نیز نامحدود نیست و وقت تنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مامور تشکیل کابینه لبنان به منتقدان کشتی سوخت ایران

پاسخ مامور تشکیل کابینه لبنان به منتقدان کشتی سوخت ایران