مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 17:062021-08-27سياسي

نخستین قرارگاه مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در فارس راه اندازی شد


دادستان شیراز با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های اصلی دادستانی قبل از مقابله و درمان، ورود به پیشگیری است، گفت: در همین راستا اولین قرارگاه پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی کشور در استان فارس راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدمصطفی بحرینی در آیین گشایش قرارگاه مذکور با بیان اینکه کم هزینه ترین و سریع ترین راه جلوگیری از سوءاستفاده، پیشگیری است، بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال استان فارس در این زمینه مصوبه ای داشت که بر اساس این مصوبه بنا شد اطراف کلان شهر شیراز و شهر جدید صدار پایگاه هایی را برای حفاظت آنلاین، مستمر و شبانه روزی در حوزه تغییر کاربری اراضی زراعی ایجاد شود.

وی اظهار کرد: در این راستا بر اساس تصمیم گیری دادگستری استان فارس و همکاری جهاد کشاورزی به عنوان متولی حوزه زمین با دستگاه قضایی، اولین قرارگاه در بخش ارژن که یکی از مناطق پرآسیب در حوزه زمین  است، راه اندازی شد.

بحرینی با اشاره به اینکه با راه اندازی قرارگاه مذکور از ابتدای کار دستگاه های متولی حوزه زمین ورود پیدا می کنند و از اقدامات خلاف قانون جلوگیری می کنند، افزود: در نتیجه هزینه های مقابله شامل رسیدگی قضایی به صدور حکمی که سرانجام پیدا می کند، قلع و قمع مستحدثات و سایر هزینه ها کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین قرارگاه مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در فارس راه اندازی شد

نخستین قرارگاه مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در فارس راه اندازی شد