مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 15:552021-08-27حوادث

امدادگران سیستان وبلوچستان بانوی 55 ساله کوهنورد را نجات دادند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر بانوی کوهنورد 55 ساله را در ارتفاعات لوچو و 2 سرنشین خودرو در حادثه جاده ای سفیدابه را نجات دادند.

- به نقل از روابط عمومی هلال حمر سیستان و بلوچستان، اکبر کیخا اظهار داشت: ساعت 11و 30 دقیقه روز جمعه پنجم شهریور 1400 گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی کوهنورد 55 ساله در ارتفاعات لوچو اعلام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام و پس از طی مسیر در ارتفاعات کوهستانی لوچو، این کوهنورد که یک خانم 55 ساله بود و با علائم مسمومیت در ارتفاع و ضعف و درد همراه بود را با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد کوهستان به پایین کوه منتقل و در ساعت 13و 30 دقیقه در پایه کوه جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل همکاران اورژانس کردند.

کیخا بیان کرد: همچنین در ساعت 11 و 56 دقیقه براساس اعلام اورژانس مبنی بر وقوع یک فقره حادثه جاده ای در کیلومتر 15 محور سفید آبه به زاهدان نجاتگران پایگاه امداد و نجات سفید آبه به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از ارزیابی حادثه مشخص شد یک خودروی مزدا وانت با گاردریل برخورد کرده که 2 سرنشین خودرو پس از رهاسازی توسط عوامل پایگاه امداد و نجات سفید آبه و با استفاده از تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادگران سیستان وبلوچستان بانوی 55 ساله کوهنورد را نجات دادند

امدادگران سیستان وبلوچستان بانوی 55 ساله کوهنورد را نجات دادند