مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 14:152021-08-27اقتصادي

هزینه 30 میلیاردی از جیب مردم برای ورزش حرفه ای در بوشهر


فصل گذشته حدود 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری خرج ورزش حرفه ای شده است و متولیان ادعا می کنند این امر نشاط را در جامعه افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ایمان زندی نیا عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در فصل گذشته مسابقات ورزشی حدود 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری که همه آن از جیب شهروندان تامین شده برای ورزش حرفه ای هزینه شده است و متولیان امر ادعا می کنند این امر نشاط را در جامعه افزایش و آمار آسیب های اجتماعی را بسیار کاهش داده است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: در هفته اول فعالیت شورا، بیشتر وقت شورای ششم را بابت تداوم این نشاط از شهر گرفتند و گاه با لحن آمرانه شورا و شهرداری را موظف کردند این روند هزینه کرد را ادامه دهند؛ هزینه ای که هیچ گزارش شفافی نیز بابت آن به مردم ارائه نشده است.

این عضو شورای شهر بوشهر افزود: در شرایط کرونایی که روزانه شاهد از دست دادن عزیزان بسیاری از خانواده ها هستیم در کنار وضعیت بسیار بد خدمات دهی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی که مردم را با رنج فراوان مواجه کرده است، وضعیت بسیار بد و دور از شان آرامستان وادی الرحمه که بیشتر مراجعه کنندگان به آن به دلیل ناراحتی های روحی احتیاج به تکریم بیشتری نیز از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 30 میلیاردی از جیب مردم برای ورزش حرفه ای در بوشهر

هزینه 30 میلیاردی از جیب مردم برای ورزش حرفه ای در بوشهر