مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 12:302021-08-27سياسي

مدیریت غلط آب در خوزستان/ خواسته های مردم استان دنبال می شود


رییس جمهور با تأکید بر اینکه خواسته های مردم خوزستان دنبال می شود، مدیریت آب در این استان را غلط توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسفر داشتند به خوزستان دستور دادند که بخشی از آن اجرا شده و بخشی اجرا نشده که دلایل مختلفی دارد.

رییسی اضافه کرد: آن بخشی که اجرا شده برای مردم فوایدی داشته و مابقی طرح 550 هزار هکتاری نیز برای استان امر ضروری است که باید اجرا شود؛ بنابراین ادامه اجرای طرح 550 هزار هکتاری که در دستور کار بوده ضرورتی است که باید در خوزستان مورد تأکید و توجه باشد.

وی در ادامه به بحران کرونایی در خوزستان اشاره کرد و گفت: موضوع مهمی که استان های کشور و خوزستان با آن درگیر هستند؛ کروناست که باید برای ریشه کن شدن آن تلاش کرد؛ یک ظرفیت بیمارستانی وجود دارد که باهمت سپاه و دیگر نهادها ظرف چند روز آینده با اقدامات جهادی که انجام می شود.

رییس جمهور ادامه داد: بیمارستان جدیدی را در استان خواهیم داشت که حداکثر تا هفته آینده بهره برداری آن انجام می شود تا وضع بیماران بهتر مورد رسیدگی قرار بگیرد و اقدام کادر بهداشت و درمانی هم برای خدمت رسانی به مردم استان خوزستان مضاعف شود.

استفاده از ظرفیت های خوزستان رییسی با بیان اینکه مسئله کار و تلاش و استفاده از ظرفیت های استان هم اهمیت دارد، تأکید کرد: جوانان تحصیل کرده و نیروی انسانی توانمندی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت غلط آب در خوزستان/ خواسته های مردم استان دنبال می شود

مدیریت غلط آب در خوزستان/ خواسته های مردم استان دنبال می شود