مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 11:102021-08-27سياسي

تصویب لایحه جنجالی محدودیت های انتخاباتی در تگزاس آمریکا


قانون گذاران جمهوری خواه مجلس نمایندگان ایالت تگزاس پس از یک ماه و نیم کشمکش توانستند لایحه مورد نظر خود درخصوص ایجاد محدودیت در رویه های انتخاباتی این ایالت را تصویب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لایحه ایجاد محدودیت برای مشارکت شهروندان در رویه های انتخاباتی ایالت تگزاس، علی رغم مانع تراشی های متعدد به تصویب رسید.

به نوشته خبرگزاری امضا کند.

این لایحه که بر مبنای ادعای اثبات نشده دونالد ترامپ درخصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است، استفاده از صندوق های سیار و مراکز بیست و چهار ساعته رأی گیری را ممنوع می کند.

علاوه بر این، طبق این لایحه، برای شرکت در رأی گیری پستی، موارد جدیدی جهت تأیید هویت رأی دهندگان اضافه شده است.

همچنین این لایحه، مسئولان انتخاباتی را از ارسال برگه رأی برای کسانی که درخواست آن را ثبت نکرده اند منع کرده و نظارت حزبی بر صندوق ها را تقویت می کند.

مخالفان لایحه محدودیت های انتخاباتی می گویند، تبدیل شدن آن به قانون ایالتی، روش های منعطف اجرای انتخابات را محدود و حق رأی رنگین پوستان آمریکایی را سرکوب می کند.

دموکرات ها در اقدامی علیه تصویب قوانین مشابه در ایالات تحت کنترل جمهوری خواهان، لایحه ای تحت عنوان قانون ارتقای حق رأی را در مجلس نمایندگان آمریکا در واشنگتن ارائه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه جنجالی محدودیت های انتخاباتی در تگزاس آمریکا

تصویب لایحه جنجالی محدودیت های انتخاباتی در تگزاس آمریکا