مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-27بين الملل

تاکید گروه حقوق بشری میانمار به جامعه بین الملل برای حمایت از مسلمانان روهینجا


گروه حقوق بشری میانمار مستقر در لندن گفت، جامعه بین الملل باید برای ایجاد یک میانمار جدید که مسلمانان روهینجا در آن به عنوان شهروندان برابر به رسمیت شناخته شوند، - گروه حقوق بشری میانمار مستقر در لندن گفت، جامعه بین الملل باید برای ایجاد یک میانمار جدید که مسلمانان روهینجا در آن به عنوان شهروندان برابر به رسمیت شناخته شوند، تلاش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شبکه حقوق بشری برمه در بیانیه ای اعلام کرد: در چهارمین سالگرد نسل کشی روهینجا جامعه بین الملل نه فقط باید به این اقدام واکنش نشان دهد، بلکه باید به صورت فعالانه برای ایجاد یک برمه جدید که در آن، روهینجایی ها به عنوان شهروند با حقوق برابر در این کشور به رسمیت شناخته می شوند، همکاری و تلاش کند.

کایوان وین ، مدیر اجرایی این گروه حقوق بشری گفت: درحالیکه از دید بسیاری، کودتای اول فوریه میانمار مساله ای است که رنج اقلیت ها در این کشور را به حاشیه می کشاند، از دید ما باید این بحران را به عنوان فرصتی برای تغییر اساسی در کشور قلمداد کرد.

وی ادامه داد: جامعه بین الملل ضمن وضع تحریم هایی علیه ارتش میانمار باید به دولت متحد ملی برای یک هویت برابر، قابل اعتماد و با محوریت حقوق بشری کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گروه حقوق بشری میانمار به جامعه بین الملل برای حمایت از مسلمانان روهینجا

تاکید گروه حقوق بشری میانمار به جامعه بین الملل برای حمایت از مسلمانان روهینجا