مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-27اقتصادي

گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک دارایی گلستان را به خود اختصاص داد


فرماندار گنبد کاووس با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی سرمایه‎ای گنبد کاووس نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، گفت: در هفته دولت 130 پروژه عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر 314 میلیارد تومان در گنبدکاووس افتتاح می‎شود.

- عبدالقدیر کریمی در خصوص پروژه‎های قابل افتتاح گنبد کاووس در هفته دولت در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با وجود اینکه سال گذشته در شرایط خاص کرونا قرار داشتیم و بیشتر تمرکز و دغدغه ما در این حوزه بود اما خوشبختانه در حوزه پروژه‎های عمرانی و اقتصادی اتفاقات خوبی را در سال جاری شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‎ای نسبت به سال گذشته دو برابر و به میزان 204 میلیارد تومان رسیده است در واقع گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک دارایی سرمایه‎ای در استان را به خود اختصاص داد.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی این شهرستان در هفته دولت گفت:92  پروژه عمرانی بالغ بر 261 میلیارد و 679 میلیون تومان و 38 پروژه اقتصادی در هفته دولت قابل افتتاح و کلنگ‎زنی است.

* گنبدکاووس بیشترین درصد پروژه‎های اقتصادی گلستان را به خود اختصاص داد کریمی با بیان اینکه بیشتر تمرکز ما در حوزه پروژه‎های اقتصادی است گفت: اشتغال جوانان در گنبدکاووس یکی از اولویت‎های اصلی ماست از این رو تا آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک دارایی گلستان را به خود اختصاص داد

گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک دارایی گلستان را به خود اختصاص داد