مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-27سياسي

دولت جدید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد


امام جمعه بخش علامرودشت تاکید کرد که دولت باید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد و مردم هم همراهی لازم را داشته باشند.

- ، حجت الاسلام احمد باقری نیا در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید برای اهل ایمان مورد توجه قرار گیرد نوع نگاه ما به گناه است که تأثیر زیادی در عملکرد ما دارد.

وی گفت: اگر گناه کوچک و سبک شمرده شود زمینه ارتکاب گناهان بزرگ را فراهم می آورد و اگر انسان یک نوع نگاهی به گناه داشته باشد که آن گناه موجب خشم و غضب خدا می شود، باعث اجتناب انسان از گناه می شود.

باقری نیا با اشاره به اینکه یکی از عواملی که باعث گناه کبیره می شود اصرار بر گناه صغیره است، افزود: نگاه به آثار گناه در زندگی فردی و اجتماعی و توجه به مجازات هایی که برای گناه بیان شده است، باعث می شود که انسان از آن گناه پرهیز کند.

حجت الاسلام احمد باقری نیا در خطبه دوم نماز تنها راه حل قضیه به لبنانی ها فرموده بودند که دعای جوشن صغیر بخوانید و پیروزی اتفاق افتاد.

وی به آغاز به کار دولت جدید اشاره کرد و گفت: دولت، بعد از رأی اعتماد مجلس اولین سفر کاری خود را به خوزستان آغاز کرده که حکایت از آن دارد که دولت تمام قد در حل مشکلات مردم حرکت می کند، و تقارن هفته دولت با شروع دولت جدید که دولت مردمی و انقلابی است به فال نیک می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد

دولت جدید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد