مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-27سياسي

وضعیت نامناسب شهدای گمنام دستنا/ مدیرکل حفظ آثار: شهردار مسئول رسیدگی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: پیش از میزبانی هر شهر از شهدای گمنام هیئت امنای شهدای گمنام شهر تشکیل و فرماندار شهرستان بعنوان رییس هیئت امنا و شهردار بعنوان مسئول رسیدگی به یادمان شهدا منصوب و پیگیری این امور می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روز گذشته یکی از مخاطبین این رسانه تصاویری از وضعیت نامناسب شهدای گمنام شهر دستنا ارسال و بهبود این اوضاع را از ما درخواست نمود که خبرنگار این حوزه سوژه را از مسئول مربوطه پیگیری کرده که جزییات آن را در ادامه می خوانید.

منوچهر ذوالفقاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  طبق آیین نامه اداره حفظ، نگهداری و بهره برداری یادمان های شهدای گمنام دفاع مقدس کشور که به منظور هماهنگی و انجام اقدامات لازم در خصوص چگونگی اداره، نگهداری و بهره برداری یادمان های عمومی شهدای گمنام دفاع مقدس در سطح کشور تدوین و ابلاغ گردیده است، فرماندار هر شهرستان بعنوان رییس هیئت امنای شهدای گمنام منصوب و ملزم به پیگیری و تخصیص اعتبار برای ساخت یادمان های شهدای گمنام می باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در هر شهر شهرداران به عنوان مسئول رسیدگی به یادمان شهدای گمنام تعیین و موظف به رسیدگی، تعمیر و نگهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب شهدای گمنام دستنا/ مدیرکل حفظ آثار: شهردار مسئول رسیدگی است

وضعیت نامناسب شهدای گمنام دستنا/ مدیرکل حفظ آثار: شهردار مسئول رسیدگی است