مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-27سياسي

نقش مهم گروه های جهادی در حل مشکل آبرسانی به روستاهای خوزستان


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: در ابتدای تنش آبی اولویت اصلی بسیج ارسال تانکر های آبرسان در استان بود و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد برخی پروژه های آبی در بیش از 87 روستا به دلیل مشکلات نیمه تمام مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در آیین بهره برداری پروژه آبرسانی به روستا های جفیر 1 و 2 اظهار کرد: به دلیل مدیریت نادرست آب در مناطق دشت آزادگان، هویزه، کرد.

وی عنوان کرد: در ابتدای تنش آبی اولویت اصلی بسیج ارسال تانکر های آبرسان در استان بود و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد برخی پروژه های آبی در بیش از 87 روستا به دلیل مشکلات نیمه تمام مانده اند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: بر همین اساس 94 کیلومتر لوله تهیه شد که بخشی از پروژه روستا های جفیر یک و دو با 9 کیلومتر لوله گذاری انجام شد.

وی بیان کرد: در این زمینه دهستان جهاد در حمیدیه، تپه های الله اکبر، غیزانیه که سال گذشته 46 کیلومتر لوله فرعی کشیده شد و در شادگان و هفتکل هم کار هایی صورت گرفت.

شاهوارپور با تاکید بر اینکه با کار جهادی مشکلات حل می شود، عنوان کرد: اگر اعتبار در نظر گرفته تامین شود، مشکلات مردم خوزستان نیز حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم گروه های جهادی در حل مشکل آبرسانی به روستاهای خوزستان

نقش مهم گروه های جهادی در حل مشکل آبرسانی به روستاهای خوزستان