مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-27سياسي

سلامت و اقتصاد دو رکن مهم فعالیت دولت/ پشت میزنشینی تمام شد


امام جمعه میامی با بیان اینکه سلامت مردم و اقتصاد دو رکن اصلی دولت سیزدهم است، گفت: برای رسیدن به این هدف باید مسئولان از پشت میزبلند شده و در میان مردم و مشکلات شان حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنگیرند تا بتوانند حرکت کنند چرا که امروز پشت میز نشستن در دولت انقلابی و مردمی خطا است و سفر رییس جمهور به خوزستان این رویه را نشان داد که دوران کار و خدمت فرارسیده است، ابراز کرد: امروز باید مسئولان به میان مردم بیایند و مشکلات شأن را از نزدیک مشاهده کنند.

صفایی پور در دومین بخش صحبت های خود گفت: سه وزیر کشورهای اروپایی به اینکه ایران در آستانه دست یابی به سلاح اتمی است، اظهار نگرانی کرده که البته یاوه گویی است که سال های سال ابراز داشته اند، گفت: این کشورها هیچ غلطی نمی توانند کنند و برای اینکه بازار خودشان کساد نشود، از این نوع اظهار نگرانی ها می کنند.

وی با بیان اینکه غربی ها با توجه به روی کار آمدن دولت جدید، در واقع یک جنگ روانی و رسانه ای را راه انداخته اند، گفت: هدف غرب این است که دولت جدید را آزمایش کرده و ببینند که موضع دولت سیزدهم در قبال موضوع هسته ای چیست و در نهایت دنبال طرح برجام دیگری هستند که دولت را به انفعال برسانند.

انتقال نفت به لبنان امام جمعه میامی با اشاره به اینکه چندی قبل چند نفتکش به سمت ونزوئلا حرکت کرده و امروز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و اقتصاد دو رکن مهم فعالیت دولت/ پشت میزنشینی تمام شد

سلامت و اقتصاد دو رکن مهم فعالیت دولت/ پشت میزنشینی تمام شد