مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-27سياسي

تجلی امتداد هیأت دولت انقلابی در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران


امتداد هیأت دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت به همین دلیل انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب اللهی با سه شاخص «جوان انقلابی و کاربلد» در رده های مختلف مدیریتی براساس شایسته سالاری و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی به تشکیل کابینه دولت سیزدهم اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برای این همراهی اظهار کرد: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آن قرار دارد، افزود: طبیعی است حلّ این مشکلاتِ دیرینه و دیرپا، نیاز به اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت دارد و دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشند، تصریح کرد: اختلاف نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید حل شود، اما آنچه که در جامعه مطرح می شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه ها است.

رحیمی پیوست رسانه ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگان را وظیفه مهم و راهبردی دیگر دولت عنوان و تاکید کرد: فقدان یا کمبود پیوست رسانه ای، هزینه های زیادی را بر جامعه تحمیل می کند، هر چند بسته های برنامه های اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی امتداد هیأت دولت انقلابی در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران

تجلی امتداد هیأت دولت انقلابی در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران