مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-27سياسي

انتخاب رده های مختلف مدیریتی کشور بر اساس شایسته سالاری باشد


انتظار این است که دولت جوان حزب اللهی با شاخصه جوان انقلابی و کاربلد در رده های مختلف مدیریتی براساس شایسته سالاری و به دور ازسهم خواهی های ستاد انتخاباتی باشد.

- ، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه های این هفته نماز دشمن شکن جمعه شهرستان کوارتاکید کد: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد.

وی با بیان اینکه همه می دانیم که دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در رأس آن است، اظهار داشت: طبیعی است حلّ این مشکلاتِ دیرینه و دیرپا، نیاز به اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوار بیان کرد: دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد و با یکصدایی و هماهنگی اختلاف نظرهای کارشناسی را در جلسات کارشناسی باید حل کنند.

حجت الاسلام گشول دره سیبی ابراز کرد: اما آنچه که در جامعه مطرح می شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه هاست.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوار تصریح کرد: پیوست رسانه ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگانی وظیفه مهم و راهبردی دیگر دولت است که فقدان یا کمبود آن، هزینه های زیادی را بر جامعه تحمیل می کند.

او متذکر شد: بسته های برنامه ای اعلامی برای مردم باید منطقی و سنجیده و اثربخش دارای اهداف روشن و قابلیت سنجش و ارزیابی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رده های مختلف مدیریتی کشور بر اساس شایسته سالاری باشد

انتخاب رده های مختلف مدیریتی کشور بر اساس شایسته سالاری باشد