مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-27بين الملل

گام اول دولت بایدکنترل بازار مهارتورم و جلوگیری ازگران فروشی باشد


امام جمعه دماوند گام اول دولت را کنترل بازار، مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی دانست و گفت: در دماوند نظارت بر قیمت ها ضعیف شده و مردم از گرانی های بی منطق به شدت گلایه مند هستند.

- ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های امروز نماز جمعه دماوند طی سخنانی با اشاره به هشتم شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: ریشه اصلی آدم کُشی و نخبه کشی در ایران را باید در برنامه های بلند مدت آمریکا و رژیم صهیونیستی جستجو کرد.

وی با اشاره به تحولات افغانستان گفت: کسانی که به آمریکا دل بستند، عاقبت به خیر نشدند، غرب گرایان به سرنوشت نوکران آمریکا مانند محمدرضا پهلوی، حُسنی مبارک، بن علی، علی عبدالله صالح، قذافی و صدام نگاه کنند، که کجا رفتند، در افغانستان نیز پس از تصرف کابل از سوی طالبان افرادی که سال ها با آمریکا همکاری کرده بودند و از مجازات طالبان ترس زیادی داشتند، توقع داشتند، با حمایت آمریکا از افغانستان خارج شوند.

فتاح دماوندی ادامه داد: اما واشنگتن بر اساس ذات خبیث خود هزاران افغان را که سال ها به عنوان مترجم و کارمند به آمریکا خدمت کردند، را با سرنوشتی نامعلوم به حال خود رها کرده است.

وی به رأی پر قدرت مجلس به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مجلس به جز یک نفر به مابقی افراد کابینه رأی اعتماد داد، دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام اول دولت بایدکنترل بازار مهارتورم و جلوگیری ازگران فروشی باشد

گام اول دولت بایدکنترل بازار مهارتورم و جلوگیری ازگران فروشی باشد