مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 18:272021-08-26اقتصادي

درآمد 90 میلیارد تومانی کشت محصولات گلخانه ای در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از درآمد 90 میلیارد تومانی کشت محصولات گلخانه ای در این استان خبر داد.

- ، اسفندیار حسنی مقدم روز پنج شنبه در مراسم بهره برداری از گلخانه شش هزار متر مربعی سراب نیلوفر واقع در حوزه عمل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد گفت: این گلخانه با اعتبار 5 میلیارد تومان شامل 3 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 2 میلیارد تومان سهم متقاضی احداث شده و به طور متوسط سالانه 90 تن انواع محصولات گلخانه ای را تولید می کند.

وی ادامه داد: در محصولات گلخانه ای میزان مصرف آب کاهش یافته و میزان تولید حداقل 10 برابر و اشتغالزایی در فضای گلخانه نسبت به فضای باز چندین برابر است، لذا توسعه کشت های گلخانه ای جز اولویت ها و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: تاکنون 78 هکتار گلخانه با تولید 12 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در سال در استان لرستان احداث شده و 600 نفر مشغول به کار شده اند، درآمد سالیانه حاصل از این سطح زیر کشت 90 میلیارد تومان با حجم سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان بوده است.

حسنی مقدم از کشاورزان و سرمایه گذارانی که علاقمند به فعالیت در تولید محصولات گلخانه ای هستند دعوت کرد به سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان مراجعه کرده و با دریافت مجوزهای لازم و تسهیلات بانکی در ارتقا امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 90 میلیارد تومانی کشت محصولات گلخانه ای در لرستان

درآمد 90 میلیارد تومانی کشت محصولات گلخانه ای در لرستان