مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 18:252021-08-26حوادث

پایان شوم دعوا به هواخواهی رفیق


19»/ زندان و شلاق، مجازات سارقان پسته/ پایان شوم دعوا به هواخواهی رفیق/ نرم افزاری که دردسرساز شد/ شرور مسلح محله خاک سفید در دام پلیس امنیت عمومی تهران/ شگرد پیچیده دزدان دوچرخه؛ - کلاهبرداری در پوشش پیش فروش بدون قرعه کشی خودرو کلاهبرداران در فضای مجازی همواره به دنبال این هستند که با ترفند های مختلف از کاربران این فضا کلاهبرداری کنند و اخیرا نیز موردی مشاهده شد که در آن افراد سودجو به بهانه پیش فروش خودرو بدون انجام هرگونه قرعه کشی، مبالغی را از شهروندان دریافت کرده و دیگر پاسخگوی تماس شهروندان نبودند.

در این شیوه مجرمین سایبری با طرح این ادعا که می توانند بدون انجام هرگونه قرعه کشی، مشتری را برنده خودرو اعلام کنند، مبلغی را از شهروندان به عنوان دستمزد دریافت کرده و پس ازآن دیگر به تماس ها پاسخ نمی دهند.

همچنین ممکن است در مواردی هم این افراد و کاربران را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنان کنند.

شهروندان باید توجه داشته باشند که در فرآیند قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو امکان هیچ گونه اعمال تغییر و تاثیرگذاری توسط اشخاص وجود ندارد و طرح چنین مواردی حتما به قصد کلاهبرداری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شوم دعوا به هواخواهی رفیق

پایان شوم دعوا به هواخواهی رفیق