مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 16:352021-08-26سياسي

حمایت گمرک گیلان از صادرات چای داخلی


ناظر گمرکات استان از حمایت گمرک گیلان از صادرات چای داخلی خبر داد و گفت: اولین محموله چای سیاه داخلی از گیلان به مقصد کشور کوزوو صادر شد.

- ابوالقاسم یوسفی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از حمایت گمرکات گیلان از تولیدات داخلی خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها و حمایت از صادرات، اولین محموله چای سیاه داخلی توسط یکی از صادرکنندگان خوش نام و نمونه استان گیلان به مقصد کشور کوزوو صادر شد.

وی در تشریح نخستین محموله صادراتی وای گیلان به کشور کوزوو، گفت: ین محموله حاوی 500 کیسه چای سیاه به وزن 15 تن و به ارزش 39 هزار و 750 دلار است که در گمرکات استان گیلان اظهار و پس از انجام تشریفات گمرکی به مرز خروجی بازرگان جهت خروج صادرشده است.

ناظر گمرکات گیلان با اشاره به آمار صادرات چای استان گیلان در پنج ماهه نخست، گفت: تاکنون سه میلیون و 552 هزار و 649 کیلوگرم چای سیاه به ارزش سه میلیون و 506 هزار و 763 دلار و به تعداد 180 اظهارنامه از گیلان صادرشده است.

یوسفی نژاد با اشاره به استقرار سازمان چای کشور، پژوهشکده چای و همچنین موسسه تحقیقات برنج کشور در استان گیلان، خاطرنشان کرد: گمرکات استان گیلان از مدت ها قبل به دنبال گمرک اختصاصی صادرات چای و برنج و زیتون فقط از این استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت گمرک گیلان از صادرات چای داخلی

حمایت گمرک گیلان از صادرات چای داخلی