مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 15:502021-08-26اقتصادي

24 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح24 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 799 میلیارد و 473 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

- جواد تاراسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه های حوزه کشاورزی در زنجان افتتاح می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح 24 پروژه کشاورزی در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 799 میلیارد و 473 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از 585 نفر در این بخش را به دنبال دارد.

تاراسی با اشاره به اینکه از مجموعه پروژه ها 12 پروژه از مجموع پروژه های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است، خاطر نشان کرد: 6 پروژه آبیاری تحت فشار، سه پروژه لوله گذاری و احداث کانال، دو پروژه احیا و مرمت قنات و یک پروژه احداث جاده بین مزارع است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: میزان سرمایه گذاری انجام گرفته برای پروژه های آب و خاک را 340 میلیارد و 346 میلیون ریال است.

وی با اشاره به افتتاح چهار پروژه احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد و 285 میلیون ریال طی هفته دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، سه پروژه پرورش ماهیان سردابی در حوزه شیلات با سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره برداری می رسد

24 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره برداری می رسد