مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 15:102021-08-26ورزشي

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران


در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران، تیم ملی والیبال لهستان و برزیل مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

- در روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران، تیم ملی والیبال لهستان و برزیل مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان از تاریخ 2 تا 11 شهریور به میزبانی تهران درحال برگزاری است.

18 تیم در این رقابت ها حضور دارند که تیم های ملی والیبال جمهوری دومینیکن و گواتمالا به دلیل مثبت شدن تست PCR تعدادی از بازیکنان این دو کشور، از حضور در رقابت های قهرمانی جهان کنار رفتند.

در روز سوم این رقابت ها و در گروه A، تیم ملی والیبال لهستان به مصاف هند رفت و موفق شد در یک بازی یک طرفه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

در گروه B این رقابتها، برزیل مدعی به مصاف کلمبیا رفت که در آخر تیم ملی والیبال برزیل توانست 3 بر یک در این بازی به پیروزی برسد.

نتایج پنج شنبه 4 شهریور گروه A مکان: سالن دوازده هزار نفری نیجریه 3 – 0 گواتمالا لهستان 3 - 0 هند گروه B مکان: سالن دوازده هزار نفری ایتالیا 3- 0 بلاروس برزیل 3 – 1 کلمبیا گروه C مکان: سالن فدراسیون والیبال روسیه 3 – 0 کامرون بلژیک 0 – 3 بلغارستان گروه D مکان:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران

نتایج روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران