مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 13:502021-08-26سياسي

اتصال روستاها به شبکه پرسرعت اینترنت تا پایان 1401


روستاهایی که هنوز به شبکه ارتباطی متصل نشده اند بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 1401 از شبکه پایدار و پرسرعت بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم ظهر امروز با استقبال محمدجواد آذری جهرمی در دفتر کار خود حاضر شد.

عیسی زارع پور بعد از دریافت رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی و حضور در نخستین جلسه دولت سیزدهم، ظهر امروز 4 شهریورماه با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفتر کار وزارت را از محمد جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات تحویل گرفت.

ورود وزیر ارتباطات با استقبال محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق و معاونین و مدیران وزارت ارتباطات همراه بود و زارع پور نیز در جلسه ای که برای خیرمقدم به وزیر جدید ارتباطات برگزار شد با اشاره به رأی بالای نمایندگان مجلس، گفت: این رأی بالا کار ما را سخت تر از گذشته کرد و امیدواریم با کار مجاهدانه، مدبرانه و متخصصانه به این اعتماد پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات و فضای مجازی تبدیل به بخش جدایی ناپذیری از زندگی مردم شده است، افزود: باید از فرصت های این فضا استفاده کنیم و برای آسیب های آن نیز برنامه ریزی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال روستاها به شبکه پرسرعت اینترنت تا پایان 1401

اتصال روستاها به شبکه پرسرعت اینترنت تا پایان 1401