مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:502021-08-26اقتصادي

راه پیشرفت کشور جلوگیری از خام فروشی/ می توان بخشی از نفت را با تهاتر فروخت


وزیر نفت دولت سیزدهم در نخستین روز حضور خود در وزارت نفت، ضمن تشریح اولویت های کاری خود خواستار عزم جدی و حضور مقتدرانه کارکنان و مدیران توانمند و فسادستیز این وزارتخانه برای عبور از چالش های پیش روی صنعت نفت و گاز کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت امروز (پنجشنبه، چهارم شهریورماه) در نخستین روز کاری اش با حضور در مقبره الشهدای ساختمان مرکزی اندیشیده شده است که با بهره مندی از همه ظرفیت های موجود در وزارت نفت و دیگر دستگاه ها ارقام خوبی در بخش فروش نفت خام و میعانات گازی رقم خواهد خورد.

*لزوم ارتقای جایگاه دانشگاه صنعت نفت و جذب نخبگان در صنعت نفت اوجی از ارتقای جایگاه دانشگاه صنعت نفت و جذب نخبگان و مدیران متخصص و توانمند در صنعت نفت نیز خبر داد و یادآور شد: موضوع ارتقا و ارتباط صنعت نفت با دانشگاه از مهم ترین ضرورت هایی است که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

وی ادامه داد: برنامه های خوبی برای تحقق این مهم تبیین می کنیم که بر این اساس، ارتقای جایگاه دانشگاه صنعت نفت و جذب نخبگان چه از طریق این دانشگاه و چه از دیگر دانشگاه های کشور بی شک جزو اولویت های کاری ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پیشرفت کشور جلوگیری از خام فروشی/ می توان بخشی از نفت را با تهاتر فروخت

راه پیشرفت کشور جلوگیری از خام فروشی/ می توان بخشی از نفت را با تهاتر فروخت