مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-26اقتصادي

احیای 15 واحد راکد صنعتی از 38 واحد در سال جاری


استاندار قم با اشاره به برطرف شدن مشکل حقوقی و قضایی فرودگاه قم،گفت: در سال جاری از 38 واحد راکد صنعتی،15 واحد احیا شده است.

- ، بهرام سرمست صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری قم با اشاره به تحریم های اقتصادی گفت: در سال گذشته هیچ گونه تعطیل واحد تولیدی نداشتیم و علاوه بر آن 37 واحد راکد صنعتی به مدار تولید برگشته است، همچنین برنامه ریزی شده که امسال 38 واحد راکد صنعتی احیا شوند که تاکنون 15 واحد احیا شده است.

استاندار قم ادامه داد: با توجه به اینکه استان قم در فاصله 120 کیلومتری از تهران قرار دارد مزایای اقتصادی بالایی دارد و در صورت تأمین زیرساخت های صنعتی، قدرت بالایی در صنعت و تولید پیدا می کند.

وی افزود: از اولویت های طرح های عمرانی استان قم بهره برداری خط یک فاز نخست قطار شهری است که تلاش می کنیم یک رام قطار از شهر مشهد یا شهرداری تهران خریداری کنیم تا فاز اول را راه اندازی کنیم.

سرمست با اشاره به برطرف شدن مشکل حقوقی و قضایی فرودگاه قم، تصریح کرد: امید است در دولت جدید این پروژه بزرگ با جذب سرمایه گذار افتتاح شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه 101 جلسه ستاد مدیریت به ظرفیت بیمارستان های اضافه شده و به زودی یک بیمارستان سیار تنفسی به کمک ارتش جمهوری اسلامی در محوطه باز بیمارستان شهید بهشتی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 15 واحد راکد صنعتی از 38 واحد در سال جاری

احیای 15 واحد راکد صنعتی از 38 واحد در سال جاری