مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 11:352021-08-26سياسي

لیست سیاه جاعلین، کارچاق کن ها، شهود دروغین و وکلای مسئله دار تهیه می شود


عبداللهی توصیه کرد که با همکاری نیروهای حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا، لیست جاعلین، کارچاق کن ها، شهود دروغین و همچنین وکلا و کارشناسان مسئله دار را تهیه و در اختیار همکاران قضایی قرار دهند.

- عبداللهی توصیه کرد که با همکاری نیروهای حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا، لیست جاعلین، کارچاق کن ها، شهود دروغین و همچنین وکلا و کارشناسان مسئله دار را تهیه و در اختیار همکاران قضایی قرار دهند.

لیست جاعلین، کارچاق کن ها، شهود دروغین و همچنین وکلا و کارشناسان مسئله دار تهیه شود و در اختیار همکاران قضایی قرار بگیرد علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در در نشست شورای عالی قضایی با شورای قضایی استان ها به بیان برخی مشکلات موجود در واحدهای قضایی و انتظارات مردم از قوه قضاییه پرداخت و گفت: سامان بخشیدن به وضعیت نوبت دهی در حوزه های قضایی و رسیدگی هرچه سریع تر به نامه ها و درخواست های مردمی، باید به صورت جدی در دستور کار همه مسئولان قضایی در سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به وجود برخی از روابط سببی، نسبی، نامتعارف، استاد و شاگردی و حتی دوستانه فی مابین قضات و وکلا که منجر به دخالت در روند پرونده می شود، گفت: باید تا حد امکان شرایط به نحوی باشد که این افراد نتوانند در یک مجموعه فعالیت داشته باشند؛ روسای کل دادگستری استان ها در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست سیاه جاعلین، کارچاق کن ها، شهود دروغین و وکلای مسئله دار تهیه می شود

لیست سیاه جاعلین، کارچاق کن ها، شهود دروغین و وکلای مسئله دار تهیه می شود