مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-26حوادث

نیزارهایی که از سوختن شکایت می کنند


به گفته محیط زیست پنج هکتار و به اذعان آتش نشانی انزلی حدود 50 هکتار از نیزارهای تالاب انزلی طعمه حریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، روز گذشته حریق گسترده ای به جان منطقه شانگهای پرده انزلی افتاد و بخش عمده ای از اراضی ملی ازجمله نیزارهای منطقه را نابود کرد.

در نخستین دقایق از وقوع حریق، تمامی دستگاه های بندرانزلی در محل حریق حاضر شدند تا با به کارگیری استعداد و امکانات موجود، از شدت حریق و وسعت آن بکاهند.

مأمورین یگان حفاظت محیط زیست گیلان در کوتاه ترین زمان ممکن، در محل حریق حاضر و با همکاری و هدایت امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و دیگر مجموعه های درگیر در پی اطفای آتش درآمدند.

  وسعت آتش سوزی در انزلی روز گذشته به حدی بود که تمامی امکانات ادارات کل بنادر و کشتیرانی، منابع طبیعی، هلال احمر، آتش نشانی، معاونت فنی اداره کل محیط زیست گ، حفاظت محیط زیست شهرستان های انزلی، رشت، صومعه سرا، ماسال پای کار آمدند تا با بهره گیری از جوامع محلی اقدام به انجام عملیات اطفای حریق در نیزارهای تالاب بین المللی انزلی کنند.

به گفته سید فرشید فلاح، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست انزلی، یگان حفاظت محیط زیست انزلی عصر روز گذشته در حال گشت زنی متوجه آتش سوزی نیزارهای تالاب در محدوده روستای شانگهای پرده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیزارهایی که از سوختن شکایت می کنند

نیزارهایی که از سوختن شکایت می کنند