مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 10:172021-08-26پزشكي

درمان در منزل


ما را همراهی کنید تا درباره مزایای خدمات درمان در منزل یکی از موسسات نام آشنا و معتبر در این حوزه یعنی آلفاطب اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

- قطعا دسترسی شبانه روزی در سریع ترین زمان ممکن به خدمات پزشکی – پرستاری به خصوص در ایام شیوع ویروس به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

زیرا با اولین ویزیت تشخیص بیماری را داده و روند درمان آغاز می شود و اگر بیمار نیاز به پزشک متخصص یا فوق تخصص داشته باشد او را به سطوح بالاتری ارجاع می دهد.

همچنین پرستاران آلفاطب نیز تمام وقت در کنار بیماران شما در منزل هستند.

مزایای درمان در منزل خوشبختانه امروزه در بسیاری از کلان شهرها مراکز ارائه خدمات مراقبتی و پزشکی با هدف درمان در منزل تأسیس شده­اند و به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز به  خدمات پزشکی، پرستاری، رادیولوژی، سونوگرافی، تزریقات، سرم تراپی و نصب سونداژ و حتی مشاوره و روان شناس دسترسی خواهید داشت.

دریافت خدمات پزشکی و درمان در منزل مزایای بسیاری دارد که ما فقط به دو مورد مهم اشاره خواهیم کرد: ● براساس آماری که از سوی وزارت بهداشت و درمان ارائه شده است، اگر یک بیمار به مطب پزشک مراجعه کند بازه زمانی که بیمار با دکتر خود صحبت می کند و در حال سرویس گرفتن از خدمات درمان در منزل برای همه و به خصوص سالمندان حکم نوشدارو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان در منزل

درمان در منزل