مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-26سياسي

گفتمان مشترک و نظریه پردازی بین علما و اندیشمندان شیعه و سنی برای تقریب برگزار شود


رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: برای ایجاد اندیشه های تقریب در بین اهل سنت و شیعه باید ماهی یکبار گفتمان مشترک و نظریه پردازی بین علما و اندیشمندان شیعه و سنی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، نورعلی دیلم در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این مرکز در گذشته فعال بوده اما یک فاصله معنادارد طولانی در این مجموعه رخ داد که با انتصاب حجت الاسلام احمد کوثری شاهد اتفاقات خوبی در کشور به ویژه استان گلستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: باید به موضوع ادیان و مذاهب اسلامی به طور مشترک نگاه شود و اگر تنها به یک موضوع نگاه شود سبب ایجاد فاصله عمیق بین مردم با ادیان و مذاهب گوناگون خواهیم بود.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به  سیره وحدت گونه ادیان در نگاه اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) ایجاد وحدت در بین ادیان بوده و بر اتحاد و برادری بین آنها تاکید داشته و احترام به مقدسات یکدیگر را لازمه وحدت می دانستند.

وی ادامه داد: اگر همه برادران شیعه و سنی با نگاه وحدت گونه رهبر معظم انقلاب نسبت به ادیان پیش روند هرگز دشمن نخواهند توانست با اختلاف و تفرقه بین ما نفوذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مشترک و نظریه پردازی بین علما و اندیشمندان شیعه و سنی برای تقریب برگزار شود

گفتمان مشترک و نظریه پردازی بین علما و اندیشمندان شیعه و سنی برای تقریب برگزار شود