مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-26سياسي

فرمانده کل ارتش نشان فداکاری را به خانواده های 5 شهید خلبان ارتش اهدا کرد


طی مراسمی با حضور فرمانده کل ارتش، نشان فداکاری به خانواده معظم شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی، سرلشکر خلبان عباس دوران، سرلشکر خلبان حسین لشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، طی مراسمی با حضور فرمانده کل ارتش، نشان فداکاری به در آیین اهدای نشان فداکاری به  خانواده معظم این شهیدان والامقام ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: برای هرکس توفیق است که در محضر خانواده شهدای بزرگی همچون شهیدان؛ بابایی، لشگری، دوران، ذوالفقاری و نوژه باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بنده فقط محضر شهید لشگری را درک کرده ام و  توفیق دیدار 4 شهید بزرگوار دیگر را نداشته ام، افزود: شهید لشگری انسان کم نظیر و بی بدیلی بود، هیچکس نمی‍تواند درک درستی از این کار بزرگی که  ایشان انجام داد (18 سال اسارت که 9 سال آن در انفرادی بوده است) داشته باشد.

نام شهید لشگری به تنهایی نمودار استقامت و ایستادگی ملت ایران درمقابل دشمن بود؛ دیگر شهدای بزرگ هم  ازهمین مقام و منزلت برخوردار بودند.

امیر سرلشکر موسوی اضافه کرد: نشان فداکاری از این بابت که عطیه فرماندهی معظم کل قوا است حتماً ارزشمند است اما واقعیتی که به نظر ضروری می رسد، این است که باید در ارتش و نیروی هوایی برای کارهای فاخر و ارزشمند نشان و جایزه ای به نام شهدا بدهیم مثل نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش نشان فداکاری را به خانواده های 5 شهید خلبان ارتش اهدا کرد

فرمانده کل ارتش نشان فداکاری را به خانواده های 5 شهید خلبان ارتش اهدا کرد