مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-26اقتصادي

تخت های بیمارستانی دلیجان دو برابر شد


با بهره برداری از 40 تخت بیمارستانی، ظرفیت تخت های بیمارستان شهر دلیجان به دو برابر افزایش یافت.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با بهره برداری از 40 تخت بیمارستانی، ظرفیت تخت های بیمارستان شهر دلیجان به دو برابر افزایش یافت.

سید علی آقازاده چهارم شهریورماه 1400 در جریان دومین روز از هفته دولت و سفر به شهرستان دلیجان در بازدید از فاز دوم شرکت اسپادانا قیر پاسارگاد مستقر در شهرک صنعتی دلیجان در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از طرح های اقتصادی و بهداشتی و درمانی در این شهرستان، بیان کرد: برای طرح های این شهرستان 170 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 140 میلیارد تومان از سرمایه گذاری صورت گرفته مربوط به دو شرکت تولید الیاف مصنوعی است، گفت: این دو شرکت توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است که امروز رسما وارد مدار تولید شد و اولین فاز شرکت تولید قیر در این شهرستان نیز به بهره برداری رسید.

آقازاده تصریح کرد: شرکت اسپادانا یکی از شرکت های فعال در حوزه نفتی است که صادرات محصولات و تاسیسات فلزی خود به کشورهای همسایه از جمله پاکستان را نیز آغاز کرده است.

وی با اشاره به توسعه بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهرستان دلیجان، بیان کرد: در این بیمارستان با کمک دانشگاه علوم پزشکی اراک، استانداری مرکزی و خیرین سلامت، 40 تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی دلیجان دو برابر شد

تخت های بیمارستانی دلیجان دو برابر شد