مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-26اقتصادي

اختصاص بیش از 47 میلیارد ریال قیر برای خراسان شمالی


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اختصاص بیش از 47 میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی و پروژه های مسکن مهر در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، قاسم قاسمی گفت: از این 47 میلیارد ریال، 24 میلیارد ریال آن مربوط به آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری در استان است که در شهرهای اسفراین، آشخانه، بجنورد، جاجرم، شیروان و فاروج تأمین شد و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در بافت های ناکارآمد شهری شهرهای مذکور بزودی آغاز خواهد شد.

وی به تفکیک اعتبار 24 میلیارد ریال قیر در شهرهای استان اشاره کرد و افزود: در شهر اسفراین 3 میلیارد ریال، آشخانه 2 میلیارد ریال، بجنورد 10 میلیارد ریال، جاجرم 2 میلیارد ریال، شیروان 5 میلیارد ریال و فاروج 2 میلیارد ریال قیر تأمین شده است.

قاسمی همچنین اضافه کرد: بیش از 23 میلیارد ریال قیر نیز در مجتمع های مسکونی مسکن مهر در شهرهای بجنورد، اسفراین و شیروان اختصاص پیدا کرده است که برای آماده سازی مجتمع های مسکن مهر هزینه خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: هدف از مرمت و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری ، ارتقای کیفیت زندگی و زیست پذیری شهری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 47 میلیارد ریال قیر برای خراسان شمالی

اختصاص بیش از 47 میلیارد ریال قیر برای خراسان شمالی