مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-26حوادث

تعامل شورا و شهرداری با نیروی انتظامی امنیت اجتماعی را به دنبال دارد


رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند؛ گفت: تعامل و همکاری مجموعه شورا و شهرداری با نیروی انتظامی قطعاً رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

- ایسنا/کردستان رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند؛ گفت: تعامل و همکاری مجموعه شورا و شهرداری با نیروی انتظامی قطعاً رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

شهردار منتخب سنندج شامگاه چهارشنبه (سوم شهریور ماه) به همراه اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری سنندج با فرمانده انتظامی استان کردستان دیدار کردند.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: شورا و شهرداری دو نهاد مردمی هستند بنابراین بیشترین ارتباط را هم با مردم دارند.

فرزاد زارعی بیان کرد: قطعاً با توجه به مشکلات و معضلات فراوان در سطح شهر شهرداری و شورا نیازمند بیشترین تعامل و همکاری از سوی تمامی دستگاهها، نهاد ها و همچنین شهروندان در راستای رفع این مشکلات است.

وی افزود: شورای دوره ششم با عهدی که با مردم در جهت رفع مشکلات و توجه به نقاط کم تر برخوردار بسته اند پایبند هستند و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل شورا و شهرداری با نیروی انتظامی امنیت اجتماعی را به دنبال دارد

تعامل شورا و شهرداری با نیروی انتظامی امنیت اجتماعی را به دنبال دارد