مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-26اقتصادي

کارگران در اولویت واکسن کرونا باشند/ صیانت از نیروی کار


دبیر اجرایی خانه کارگر سمنان خواستار قرار دادن اولویت برای واکسیناسیون کارگران استان در مقابل بیماری کرونا شد و گفت: صیانت از نیروی کار برای توسعه اقتصادی استان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اولویت قرار گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان خاطرنشان ساخت: به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و کارگری استان از ستاد ملی پیشگیری از کرونای کشور و ستاد کرونای استان سمنان، انتظار است با کمک و همکاری تمامی مسئولان و دست اندرکاران واکسیناسیون کارگران صورت گیرد همچنین خانه کارگر استان برای همکاری در فراهم کردن فضا و امکانات لازم برای انجام واکسیناسیون آمادگی کامل دارد.

محقق به افزایش تعداد مراجعه کنندگان و افراد بستری در بیمارستان ها اشاره کرد و یادآور شد: به همین علت ستاد ملی مقابله با کرونا به ناچار تعطیل عمومی اعلام کرد و بر اساس این تصمیم، صنایع و برخی دیگر از مشاغل به ضرورت و برای اینکه کمبودی در کشور ایجاد نشود، تعطیل نشد همچنین باید گفت بیش از نیمی از اشتغال استان سمنان مربوط به واحدهای صنعتی و صنوف تولیدی است که بر اساس تصمیم ستاد یادشده در این مدت فعال بود.

وی گفت: کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی به ناچار در اتوبوس ها و سرویس های ایاب و ذهاب، مسیرهای 30 دقیقه تا یک ساعت را همه روزه در کنار هم طی می کنند، لذا امکان بیمار شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران در اولویت واکسن کرونا باشند/ صیانت از نیروی کار

کارگران در اولویت واکسن کرونا باشند/ صیانت از نیروی کار