مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-26پزشكي

دانشجویانی از 40دانشگاه کشور در پنجمین مدرسه تابستانی علوم پزشکی شاهرود


سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود گفت: پنجمین مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میزبان 476 دانشجو از حدود 40 دانشگاه در سراسر کشور است.

- ایسنا/سمنان سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود گفت: پنجمین مدرسه تابستانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میزبان 476 دانشجو از حدود 40 دانشگاه در سراسر کشور است.

دکتر مرضیه روحانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پنجمین دوره مدرسه تابستانی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به همت کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه از یکم تا دهم شهریور به صورت مجازی در حال برگزاری است.

این مدرسه امسال در سطح کشوری برنامه ریزی شد و هم اکنون نیز شاهد حضور حدود 500 استاد برجسته و دانشجوی علاقه مند به حوزه تحقیق و پژوهش است.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از برگزاری این رویداد در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و فناورانه خبر داد و افزود: در سطح مقدماتی یا پروپوزال نویسی دانشجویان طبق عناوینی که به آن ها داده می شود در گروه های پنج نفره همراه با یک لیدر به پیش می روند تا در نهایت یک پروپوزال را به ثبت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویانی از 40دانشگاه کشور در پنجمین مدرسه تابستانی علوم پزشکی شاهرود

دانشجویانی از 40دانشگاه کشور در پنجمین مدرسه تابستانی علوم پزشکی شاهرود