مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-26سياسي

یک پنجم کارمندان استان قزوین حامی ایتام هستند


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر یک پنجم کارمندان استان با مشارکت در طرح اکرام، از فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان با تبریک روز کارمند بیان کرد: اکرام ایتام و محسنین عنوان طرحی است که برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت اجرا می شود.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام، فرزندان یتیم مورد حمایت حامیان نیکوکار قرار گرفته و ماهانه به تناسب وسع خویش به ایتام کمک می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در طرح اکرام محسنین فرزندانی تحت حمایت قرار می گیرند که اگرچه از نعمت پدر و مادر محروم نیستند ولی سرپرست خانواده به دلیل از کارافتادگی، بیماری صعب العلاج و … علاوه بر هزینه های جاری زندگی، مشکلات درمان و نگهداری را نیز دارند.

وی با اعلام اینکه در استان 32 هزار کارمند داریم که هفت هزار کارمند حامی طرح اکرام هستند، افزود: در حال حاضر یک پنجم کارمندان استان با مشارکت در طرح اکرام، از فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند و به طور مستقیم کمک های خود را ماهانه به فرزندان یتیم و محسنین واریز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم کارمندان استان قزوین حامی ایتام هستند

یک پنجم کارمندان استان قزوین حامی ایتام هستند