مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-26سياسي

بازدید معاون وزیر دفاع از غرفه ایران در مسابقات نظامی روسیه


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021 در مسکو از غرفه فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سعید شعبانیان، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مسابقات بین المللی نظامی روسیه 2021 در مسکو از غرفه فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات بازدید کرد.

در این بازدید جمعی از مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه وابسته نظامی کشورمان در روسیه، امیر شعبانیان را همراهی کردند.

ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با برپایی غرفه و عرضه نمادهای تاریخی، فرهنگی، مذهبی، صنایع دستی و ارائه کتب دفاع مقدس به زبان روسی، حضوری فعال در نمایشگاه یاد شده دارد.

هفتمین نمایشگاه و مسابقات بین المللی نظامی-فنی ارتش -2021 روسیه، کشور با حضور 43 کشور در مرکز همایش ها و نمایشگاه های پاتریوت در 55 کیلومتری شهر مسکو بر پا شده است جمهوری اسلامی ایران برای پنجمین سال پیایی است که به صورت قدرتمند در این مسابقات و همچنین نمایشگاه نظامی شرکت می کند.

ایران با 12 تیم قدرتمند در مسابقات روسیه شرکت کرده است، ضمن اینکه در سه رشته هم میزبان کشورهای دیگر در جمهوری اسلامی ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر دفاع از غرفه ایران در مسابقات نظامی روسیه

بازدید معاون وزیر دفاع از غرفه ایران در مسابقات نظامی روسیه