مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-26حوادث

متلاشی شدن دو باند برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی در زنجان


دو باند سه نفره که از طریق ارسال پیامک های جعلی تحت عنوان «ابلاغ شکواییه قضایی ثبت ثنا» اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، - ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: دو باند سه نفره که از طریق ارسال پیامک های جعلی تحت عنوان ابلاغ شکواییه قضایی ثبت ثنا اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری دو باند کلاهبرداری در استان زنجان، اظهار کرد: در پی وصول چندین پرونده قضایی به پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، پیگیری های اولیه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی های خود دریافتند که افرادی با ارسال پیامک های جعلی ابلاغیه های قضایی در پوشش سامانه ثنا قوه قضاییه حاوی لینک بدافزار، از کاربران درخواست می کردند که فرم اقرار جعلی عدالت ایران را به اطلاع از ابلاغیه های قضایی بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند.

این مسئول با بیان اینکه این افراد پس از انجام این فرآیند و به دست آوردن دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه قربانی می شدند، تصریح کرد: کلاهبرداران از طریق به دست آوردن اطلاعات کارت بانک فریب خوردگان نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان اقدام می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن دو باند برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی در زنجان

متلاشی شدن دو باند برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی در زنجان